آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

عسلام امروز 15 روزه شدن

1390/11/8 14:08
نویسنده : مرمر
2,062 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلای مامان

دوست دارم که هر روز هر ثانیه ای رو که با هم میگذرونیم براتون بنویسم اما الان خودتون خوب میدونید تا میام به کارای عقب افتاده برسم یکی تون بیدار میشید من ناراحت نیستم از این وضعیت اما باید به من فرصت بدید تا بتونم خودم با این وضعیت هماهنگ کنم

                

نمیدونید دوست دارم از لحظه به لحظه با شما بودن بنویسم هر اتفاق جدید که براتون می افته سعی میکنم بیشتر به وبلاگ تون سر بزنم.

                                                  

راستی از بابایی براتون بگم که شبا بزور میخوابه تا ساعت دو و سه شب میخواد با هاتون بازی کنه منم هی باهاش دعوا میکنم که حالا که فرشته های من ساکتن برو بخواب که صبح سر حال بری شرکت  اما مگه گوش میکنه حسابی از بازی با شما لذت میبره منم که این لحظه ها رو میبینم هزار مرتبه خدا رو شکر میکنم که مارو لایق این خوشبختی دونست.

                         

اینم چند تا عکس واسه عسل جون که زود امتحاناشو بده بیاد فرشته های مارو ببینه

 

 بقیه عکسا رو تو ادامه مطلب ببینید...

 

 

                       

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

elham
7 بهمن 90 23:35
مرضیه جون خیلی خوشگلن هزار ماشاله ببوسشون
dp
8 بهمن 90 1:18
سلام . ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا جان مجددا با مطلب جدید به روز شد . با نظرات قشنگتون بنده و ملیسا خانم رو مفتخر کنید . ممنونم.
خاله خاطره
9 بهمن 90 17:32
15 روزگیتون مبارک خوشگلای من
خاله لیمویی
10 بهمن 90 3:16
اخییییییییییییییی چه نازن من یکی از ارزوهام اینه که بچه هام دوقلو باشنننننننننننننننن شما کار خاصی کردین که دوقلو شد یا کار خدا بود؟؟؟
مه رخ
10 بهمن 90 10:02
ای جونمممممممممممممممممممممممم از طرف من هزار بار ماچشون کن این فرشته هاتو
مامان ایلیا
10 بهمن 90 22:16
سلام مبارکه عروسکهای ناز نازی وای از عوض من محکم ببوسشون واز ته دل بوشون کن بوی بهشت میدن اینطور نیست
فاطمه
10 بهمن 90 23:48
ماشالله چه نازن
خاله مصی
10 بهمن 90 23:53
عزیزم خییییییییییییلی نی نی های نازی دارین الهی خداحفظشون بکنه