آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

عسلای مامان از 17 ماهگی تا 23 ماهگی به روایت تصویر

1392/10/2 2:19
نویسنده : مرمر
1,755 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشته های نازم میدونم که خیلی وقته براتون مطلب نذاشتم اما اگه تمام لحظه لحظه زندگیتون بگم بازم تمام لحظه هارو کم میرام واسه توصیف کردن زیبایهاتون مخصوصا الان که با حرف زدنتون تمام شیرینی زندگی میشه شنید

17 ماهگی

اصلا دوست ندارم یاد اوری کنم اخه جیگرام مریض شدن یه هفته تو بیمارستان عرفان بستری شدن

عسلای مامان تو تولد 30 سالگی مامان

پیشی خوشگله کلی علاقه داره به نوشتن

18ماهگی اولین کالسکه سواری تارا خانم به همراه نانازای مامان

راستی عکسای جدید تارا جونم میزارم تا ببینید چقدر خانم شده

19ماهگی اولین سفر به شهر مقدس مشهد

حسابی تو فرودگاه شیطونی کردید

 

اینم پای ناز طلا خانم که عسل جون به خاطر کفشای تابستونی جدیدش واسه قرطی خانم لاک زده

اما تو هواپیما راحت لالا کردین

20ماهگی

21 ماهگی واولین عروسی که آیدین وآیلین رفتن

10مهر عروسی پسر عمه بابایی بود من بابایی تصمیم گرفتیم واسه اولین بار جوجو هارو ببریم یه مهمونی بزرگ که کلی ام به جوجوها خوش گذشت

22ماهگی

پارک رفتن بازی باطبیعت

 

فسقلیها بزرگ شدن حوله تن پوش میخوان داسه حموم کردن

23 ماهگی

عاشقانه های خواهروبرادری

قربون اون موهای بافته شده نازت برم

مامان جان میخوای بگم بابایی سر راهش اومدنی یه چند تا دیگه پستونک واست بگیره

پسندها (5)

نظرات (22)

مامان مونس
3 دی 92 18:23
سلام مامانی به ما سر نزدید
نونو
5 دی 92 13:05
مامان مهربون کجایی تو دلمون ترکییییییییدتو رو خدا زود به زود بیا
مامان مونس
8 دی 92 1:17
اخه خاله قبون پا خوشکل لاک زده دخملی بره
ندا
8 دی 92 8:54
خدا حفظتون کنه الهی
زری مامان مهدیار و صدرا
12 دی 92 20:29
ای من فدااااااا ی این وروجکات بشم عاشق اون عکسشون شدم که حوله تن پوش پوشیدن
زری مامان مهدیار و صدرا
12 دی 92 20:29
مرمر جونم ایشالا که خدا گلای زیبات رو برات حفظ کنه
گلهای زندگی من
18 دی 92 9:14
الهی هزار ماشالله براشون اسفند دود کن چه پست قشنگی کلی ذوق کردم خدا حفظشون کنه
ha4WjapnyywRCPxjbXOoLdIz-o5QeNcb5VNTf8WWFLM.
21 دی 92 12:03
فرا رسيدن نهم ربيع الاول، « عـيـد الـزهـرا » بر منتقم خون گل نرگس، حضرت ولي عصر (عج) و محبان و شيفتگان حضرت زهرا (س) تبريك و تهنيت باد
سولماز
21 دی 92 23:17
خداوند همیشه در کنارتون واغوشش ما من زندگیتون باشه وچشم خداوند همیشه محافظ این فرشته ها باشه من هم سه قلو دارم به ما هم سر بزنیید خوشحال می شویم
مامی رادین و آیلین
29 دی 92 21:57
سلام بلا به دور باشه انشالله زیارت فرشته ها قبول زیارت شما هم قبول مرمر جان
ندا
30 دی 92 11:10
آدرس جدید وبلاگ کیان: shahzadekian.loxblog.com
دخمل جیگرطلا
14 بهمن 92 13:48
سلام ماشالله چقدر نازن بچه هاتون موافق تبادل لینک هستین؟
فاطمه
20 بهمن 92 12:40
ای جونم زیبا ترین دوقلو های دنیا به این دو تا عسل می گن... مرضیه جونم نمی دونم چقدر عسل هات رو من و حمیدرضا دوستشون داریم. از دور روی ماه جفتشون رو می بوسم.....
مامان آرین
22 بهمن 92 0:44
سلام عزیزم , ماشاءاله چه بچه های ناز و دست داشتنی ای هستن خدا براتون نگه داره گلم
رها مامان راستین
27 بهمن 92 16:18
سلام مامان مهربون از گل های خوشگلت خوشم اومد با اجازه لینکتون میکنم اگه به ما سر بزنید خوشحال میشم
آیلین و مامان اعظم
20 فروردین 93 21:31
سلام دوست عزیز وبلاگ و کوچولوهای گل قشنگی داری دوست دارم با هم بیشتر آشنا اگر شما هم مایلید به وبلاگ ما هم سر بزنید منتظر شما هستیم .
مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 15:10
با اجازتون لینکتون کردم اگه میشه شما هم به ما سر بزنید. دو قلو های نازی دارین.
پـسـرشیــطــون دخـتـربـــلا
4 اردیبهشت 93 19:44
سلام مامانی خوشحال میشم به ماهم سر بزنی ماشالله چه گلای ناااااازی خدا حفظشون کنه
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 17:18
خدا قوت مامان فرشته‌ها، ان شاء الله همیشه بچه‌ها سالم و شاد باشند و دیگه رنگ بیمارستو نبینند.
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
1 خرداد 93 14:48
واااااااااای خدا چقدر نازن این دوقلوهای افسانه ای
مامانی
8 خرداد 93 15:08
سلام ماشالله چه دوقلوهای نازی داری خدا حفظشون کنه با اجازه شما رو لینک کردم تا باهم تبادل لینک داشته باشیم
مامان آیلین
26 خرداد 93 13:37
سلام وای چه بامزه هستن. دلم خواست منم دوقلو داشتم. خدا حفظشون کنه. با اجازتون لینکتون میکنم و بهتون سر میزنم. خدانگهدار