آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

نفس های مامان

1390/10/20 12:56
نویسنده : مرمر
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلام

نمیدونید الان چطوری نشستم دارم براتون مینویسم با اینکه کلی درد دارم وشما هم کلی تو دلم شیطونی میکنید اما بازم با هر تکونتون هزار بار خدا رو شکر میکنم که شما فرشته های زیبا رو به من وبابایی داد تا در کنار هم عاشقانه ترین لحظه هارو سپری کنیم ماچ

عسلای مامان 6 روز دیکه مونده تا لمس کردنتون تا نگاه نازتون تا تمام زیبایی دنیا رو تو آغوش گرفتن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صدرا
20 دی 90 13:34
سلام مرمر جان ، خیلی برات خوشحالم ، حس و حال آخرین روزای بارداری هم شیرین و هم یک کمی استرسی . امیدوارم این چند روز هم به خوبی و خوشی تموم بشه ، خدا خیلی دوست داشته که اولین بچتون دو تا شدن خیلی خوبه ، خوش بگذزه ، بعدها که اومدی به ما هم سر بزن با آرزوی بهترین ها
فاطمه
20 دی 90 13:43
مر مر جونی با اسم ایدین و ایلین جونی لینک شدید
فاطمه
20 دی 90 13:43
من باز سر میزنم بهتون اخه خیلی دوس دارم نی نی هاتو ببینم
مامان رادین
20 دی 90 16:06
سلام خوبی عزیزم انشالله این شش روز هم به سلامتی سپری میشه و با دیدن روی ناز کوچولوها، همه خستگی ها و دردها یادت میره . کوچولوهای ناز، من و رادین بی صبرانه منتظر اومدن شما هستیم.