آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

آرزوهای مامان وبابا

1390/10/18 23:15
نویسنده : مرمر
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلام نمیدونید که لحظه به لحظه هارو الان چه جوری میگذرونم وقتی فکرشو میکنم که ٩ روز دیگه لمستون میکنم میبوسمتون نگاتون میکنم از شادی هر لحظه هزار بار خدا رو شکر میکنم که ما رو لایق داشتن فرشته های مثل شما دونست عسلای مامان مواظب هم باشید و اینو بدونید که مامان وبابا به اندازه تمام آرزوها دوستون دارن

 

       


                                                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی آیلین
19 دی 90 0:31
وای عزیزم ان شاالله به سلامتی بیان تو بغلت من یه دختر دارم اسمش آیلینه اگه خدا بهم یه پسر هم بده اسمش رو آیدین میذارم خوبه؟
خاله خاطره
19 دی 90 16:55
به دنیای مجازی خوش اومدید انشالله براتون بشه پر از خاطره های خوب امیدوارم دوستای خوبی پیدا کنید مامان های وبلاگی خیلی ماهن