آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

15 ماهگی آیدین آیلین

1392/2/7 0:56
نویسنده : مرمر
2,099 بازدید
اشتراک گذاری

واسه روز به روز بزرگتر شدنتون خدا رو هزار بار شکر میکنم وقتی راه میرید یا وقتی طلا خانم انقدر خوشگل مرمر صدام میکنه لحظه ها مثل پرواز برام شیرینه

اینا عکسای تولد عسل جونه که حسابی خوش گذشت

کیکش خوشمزه بودها

خودمونیما صورت داداشی هم خوشمزه بودها

حالا که کلی کیف کردیم اول رقص حلا دست دست

اینم تفریح جدید پیشی مامان

راستی یادم رفت بگم یه عضو جدید به خانواده بابایی اضافه شد خدا به عمو حمید یه دختر ناز داده که اسمش تارا گذاشتن خیلی باید مواظبش باشن به نظر خوشمزست تازه کلی مو واسه کشیدن داره

 

پسندها (1)

نظرات (19)

زری مامان مهدیار
7 اردیبهشت 92 9:57
همیشه به شادی و تولد ایشالا
خاطره
8 اردیبهشت 92 16:16
15 ماهگیتون مبارک عسل های خوشگل آیلین جونم چقدر موهای باز بهش اومدهجان ماشالله هر دوشون خوردنی هستن تولد تارا جونم مبارک ماشالله نازه خدا حفظشون کنه
خاله کیانا
20 اردیبهشت 92 0:39
ایمیلتونو چک کنید
خاله کیانا
20 اردیبهشت 92 0:50
تقویم ها رسیدن یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
شادی
24 اردیبهشت 92 23:43
اگر تقویم ها نرسیدن یه ایمیل دیگه بهم بدید آخه 2 بار واستون فرستادم ولی ظاهرا نرسیدن. راستی یه سر به وبلاگم بزنید خوشحال میشم.


عزيزم من هميشه به وبلاگت سر ميزنم واست از ته دل ارزوي خوشبختي ميكنم من دقيقا يادم نيست كدوم ايميل دادم بهت اما همش چك كردم اگه واست زحمتي نيست به آدرس زير برام بفرست gharibi.ma@gmail.com
مامی سمیرا
4 خرداد 92 12:27
خیلی خیلی خیلی... دوست داشتنی و ناز... خدا حفظشون کنه
شادی
9 خرداد 92 0:38
عزیزم تقویم ها رسیدن یا نه؟؟؟؟؟؟؟ راستی هروقت به وبلاگم سر زدید یه کامنت بزارید تا متوجه بشم که سر زدید. منتظرم
باران
12 تیر 92 23:14
محراب و مليكا
6 مرداد 92 11:48
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان سید عرشیا
4 شهریور 92 1:13
ماشالله که این دو تا خیلی نازن. عزیزم اسپند یادت نره .خدا حفظشون کنه
ندا
8 شهریور 92 1:28
الهی قربونتون برم دوقلوهای بامزه. کیان من خیلی دوستتون داره و لینکتون کرد تا همیشه بهتون سر بزنه. شما هم اگه لینک کنید و بهش سر بزنید خوشحال میشه
مامان آنیسا
25 مهر 92 16:49
قربون دوتاتون برم من اینقدر نازین شما ها مامانی از طرف من محکم ببوس فرشته های نازنین رو
ک .خدایی
27 مهر 92 13:30
سلام بچه های نازی داری خدا حفظشون کنه من معمولا به وبت سر میزنم وبت به ادم انرژی مثبت میده امیدوارم خدا به ماهم لطف کنه و ماهم طعم بچه دار شدن رو بچشیم . موفق وسربلند باشید
پوپک
17 آبان 92 18:11
خدا حفظشون کنه.
مامان اسرا
3 آذر 92 20:04
ماشاالله کوچولوهاتون خیلی نازن خدا نگهدارشون باشه ما همیشه به شما سر می زنیم شما هم پیش ما بیاین و نظر بزارید اگه دوست داشتین می تونین ادرسمون رو لینک کنید متشکرم
گلهای زندگی من
4 آذر 92 11:15
مامان مونس
18 آذر 92 16:55
ماشالا مامانی.منم دوست داشتم یکیشون پسر باشه یکی دیگه دختر ولی باز خداروشکر اگه تونستید به وب نی نی هام یه سری بزنید.با اجازتون من لینکتون میکنم که گمتون نکنم اخه عاشق این فسقلی ها شدم.خدا حفظشون کنه
عسل
4 بهمن 92 16:23
سلام به شما مامانیه مهربون چه کوچولوهای نازو شیطونی دارید میگما یه سوال رنگ چشمای پسرتون چیه به نظرم رنگ چشماشون باهم فرق داره رنگه چشم ایدین کوچولو خیلی خاص و نازه خدا فظشون کنه
فاطمه
20 بهمن 92 12:24
آخ الهییییییییییییییییی فدای جفتشون بشم ،من عاشق عسلهای تو هستم مرضیه جونم ،خدا برات حفظشون کنه و بهترین ها رو براشون آرزو می کنم. مرضیه جونم تو بهترین مادری هستی که تا الان دیدم آفریننننننننننننننن مادر نمونه... واسه دیدن دخمل و پسر گلت له له له می زنم.