آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

هفت ماهگی فرشته ها

1391/5/10 17:30
نویسنده : مرمر
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

جوجو های نازم خدا رو شکر میکنم که این لحظه های زیبارو با شما میگذرونم گذشت لحظه ها با شما بهتری چیزی که ما داریم

فندقای مامان روروک سواری میکنن اما الان فقط عقب عقب میرن

پیشی خوشگله روروک سواری دوست داره حتی موقع دیدن کارتن بیبی انیشتن ساکت میمونه

اما طلا خانم به قول عمو حمید مثل فر فره میمونه اصلا دوست نداره 5 دقیقه بیشتر یه جا ساکت بمونه اول که می شینه تو روروک کلی ذوق میکنه عقب عقب میره همین که یجا گیر افتاد جیغش میره هوا دیگه ام هر کاری کنی نمیمونه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زری مامان مهدیار
12 مرداد 91 14:30
خدا حفظشون کنه مرمر جونم عکس خودت هم با نی نی ها بذار دلم برات تنگ شده
مامان اراد
29 مرداد 91 15:00
وای چقدر نازن این 2قلوها دلم میخواد ماچ بارونشون کنم با اجازه لینکتون کردم دوست داشتین به ما هم سر بزنید
مریم (مامی برسام و برسین )
29 شهریور 91 2:09
عزیزم چه خوشمزه هستن از طرف من گاز گازیشون کن
الهه
13 مهر 91 20:51
خدا برات حفظشون کنه من الان غش میکنم از کیف و لذت دلم ابب شد باور کن عاشقشون شدم خدا جون