آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

اولین کالسکه سواری

1391/2/28 23:30
نویسنده : مرمر
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کالسکه سواری رو طلا خانم اقا خوشگله رو بردیم میلاد نور واسه اینکه بابایی میگفت بیرون هوا سرد و جوجوها سرما میخورن منم با عسل جون حسامی بابایی بردیمتون میلاد نور چون هم به خونه نزدیک بود هم یه اونجا گرم تر از بیرون بود راستی یادم رفت بگم دوم اردیبهشت بود.

آیلین خانم که همش خوابید اما آیدین همجارو حسابی تماشا میکرد هر کیم این جوجو هارو میدید کلی ذوق میکرد.همه میگفتن مثل عروسکن.(ماشاا...)

دومین کالسکه سواری تو هوای آزاد بود که عصری با مامان جونی وبابا جونی وبابایی ومن رفتیم پارک خوارزم اونجام هر کی شما رو میدید کلی ذوق میکرد همه جمع میشدن دورتون طوری شد که دیگه باباجونی گفت بریم خونه این فسقلی هارو اینجا چشم میکنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
10 خرداد 91 21:45
وایییییی عزیزززز دلم ای جاننننن چقدر نازنننن خدا حفظتون کنه
مامان شايان جوني
11 خرداد 91 8:48
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
سارینا مامان آرمان
14 خرداد 91 18:05
مرمر جون سلام تصادفی وبلاگت رو دیدم من همیشه وبلاگ دوقلوهارو میبینم خیلیییی زیاد دوقلو دوست دارم اونم یه پسر یه دختر خیلی سخته اما خب عاشق دوقلو بودم و هستم خدا نی نی های نازت رو برات حفظ کنه عزیزم خیلی نازن
مامان الی
18 خرداد 91 13:25
سلام مرمر جون ماشالله به این دسته گلای نازت خدا حفظشون کنه براتون.... بووووووووووووووووووس
مامانی فری
22 خرداد 91 10:03
ماشالله چقدر نازو خوردنین اومدم دعوتتون کنم بیان جشن دندونی وبلاگی منتظرتون هستم
پاتوق دوقلوهاي ايران زمين
10 تیر 91 21:13
سلام امیدواریم که حالتون خوب باشه... پاتوق دوقلوهای ایران زمین را افتاده واسه اینکه همه با احساسات دوقلوها +اخبار و مطالب جالب آشنایی پیدا کنند پس برای حمایت از این سایت بهمون سر بزنید... راستی یه چیز دیگه مدیران وبلاگ هم دوقلوهستن...
پوپک
24 تیر 91 19:37
سلام خوبی مامان خانوم؟ شماهم آذری هستین؟ ما ساکن اردبیلیم