آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

ختنه ایدین

1390/12/22 20:03
نویسنده : مرمر
1,948 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا 23 بهمن من بابایی آذر جون ایدین بردیم پیش دکتر اسفندیار واسه ختنه نمیدونی چقدر میترسیدم وقتی دکتر دست بکار شد حسابی گریه کردی منم بیرون اتاق اشک میریختم آخه تا حالا اینطوری صدای گریه تورو نشنیده بودم شبم تا صبح نگرانت بودم اما خدا رو شکر خیلی مقاوم بودی دیگه گریه نکردی حلقه ام بعد از یه هفته که برده بودیمت مطب همون جا افتاد

اینم عکسی که جیگر مامان حاضر کرده بودیم که بریم مطب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرشیدا کوچولو
23 اسفند 90 1:00
مامانش چرا عکس نی نی ها رو برامون نمیفرستونی؟؟
آیداوآیلار
23 اسفند 90 8:40
توروخدابراشون اسفند دودکن.من لینکتون کردم شماهم دست داشتین اینکاروبکنین
نایسل
23 اسفند 90 20:21
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم یه ارزوی خوب کنی http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/
مامان بارین و باران
28 اسفند 90 17:25
سلام پیشاپیش سال نو را بهتون تبریک می گم سالی پر از سلامتی همراه تجربه های قشنگ با کوچولوهاتون براتون آرزو دارم.
نایسل
29 اسفند 90 14:06
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

نایسل
29 اسفند 90 14:06
از دیدن فرشته هات سیر نمیشم خدا برات نگهشون دره ماشالله هزار ماشالله
مامی سمیرا
17 فروردین 91 0:22
مبارکههههههههههههههه سال نوتون هم مبارکه
yasaman jon
10 مرداد 91 18:03
منو لینک کن منم لینکت کردم مامانی sheytonak1391.blogfa.com