آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

آیلین مامانی دلش ماشین سواری میخواست

1390/11/15 14:03
نویسنده : مرمر
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پیش ایلین مامان بعد از ظهر حسابی بیتابی میکرد طوری شد که از جیغ وگریه هاش کم مونده بود منم پا به پاش گریه کنم بلاخره دوم نیاوردیم ساعت 1 شب با دکترش تماس کرفتیم وبا بابایی بردیمش بیمارستان اما همین که جلوی بیمارستان رسیدیم ایلین خانم حسابی لالا کرد بابایی گفت برگردیم اما من که نگران بودم اصرار کردم بریم پیش دکتر وقتی دکتر معاینه کرد گفت کولیک کرده و با ماشین سواری خوب شده یه قطره ام داد که هر جا رفتیم اصلش پیدا نکردیم مشابهش گرفتیم اومدیم.

حالام از اونروز آیلین خانم تا گریه میکنه باباش میگه ببرمش ماشین سواری

آیدین جونمم اینروزا کلی شیطون شده خوابش کمتر شده حسابیام از آب میترسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
15 بهمن 90 14:22
وی خدای من چقدر اینااااا نازنننن چقدر عسلنن وای عزیزززز دلم وای خدا واقعا فرشته هستن خوش به حالت فداشون بشم من از دیدین عکسشون سیر نمیشم چی میشه من برم دکتر فردا بگه مال منم دوقلو مثه تو دختر پسر باشن وای فداشون بشمممم خیلی نازن ملوووسنن خدابرات نگهشون داره ای جونم از طرف من ببووسشوننن کاش مشد بغلشون کنم وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی واسشون ضعف رفتمممم من شما رو لینک میکنم تا همیشه ببیینمشوننن وایییییییی
مامان کیان
15 بهمن 90 14:27
واااااااااااااای ما تو یکیش موندیم شما با دو تا چی کار میکنیم؟؟؟
بابايي
15 بهمن 90 14:36
براي دختر گلم حسابي ماشين سواري اثر كرد. انشااله كه هميشه سرحال و شاداب باشن.
مامان سانلي
18 بهمن 90 11:59
ايشالا هيچوقت مريض نشن ني ني هاي خوشگلتون.من شما رو لينك كردم تا هميشه اين فرشته ها رو ببينم.ميبوسمتون
terafik
22 بهمن 90 13:18
خدا كنه زود بزرگ شن هي از سر وكولمون برن بالا.
مامان ایلیا
26 بهمن 90 15:26
سلام بازم اومدم خوشگلهای ناز رو ببینم ماشالا هزار ماشالا خیلی خیلی نازن خدا حفظشون کنه اکثر بچه ها کولیک میشن یه ذره شربت نعناع با نبات بهش میدادین زودی خوب میشد 3 ماهه اول یه ذره سخته باید به مامان نی نی هامون خیلی کمک کرد و تنهاش نذاشت مرسی به باباشون که کمک میکنه
حنا مامی( حانیه و حنانه)
29 بهمن 90 8:34
ای جان چه نی نی های نازی خدابهتون توان مضاعف بده که تازه اول راهین هر چند سختی دوقلو داری زیاده اما شیرینی هاش هم کم نیست و همینه که آدم رو دلگرم می کنه انشالله همیشه تن خودتون و نی نی هاتون سالم یاشه و دلتون شاد لینکتون کردم
مامان باران و بارین
29 بهمن 90 14:53
سلام عزیزم...ماشالا به این وروجکا...دخملای منم دو‌قلواند...من با اجازه لینکتون کردم...خوشحال میشم بهمون سر بزنید...