آیدین و آیلینآیدین و آیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

عسلهای ما آیدین و آیلین

ده ماهگی و کلی شیطونی

1391/8/15 18:19
نویسنده : مرمر
1,663 بازدید
اشتراک گذاری

ده ماهگی به روایت تصویر (آخه از دسته این شیطونا لپ تاپ گذاشتم رو اپن دارم کار میکنم اما پیشی مامان از پاهم گرفته سر پا وایساده الانه که بیفته)

وقتی از خواب پا میشین ومبینین بابا ازتون داره عکس میگیره کلی تعجب میکنین

اینم وقتی که بابا ازتون مراقبت میکنه واسه اینکه هی دنبالتون نیاد تو تخت نگهتون میداره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زری مامان مهدیار
16 آبان 91 22:37
ماشالا چقدر بزرگ شدن آیلین پای آیدین رو خورددددددددددددد بدو مرمر جونم الان همدیگه رو می خورن
مامان گلی
16 آبان 91 23:36
الهی فداشون شم.یعنی میشه منم از دیدن نی نیهام اینقدر ذوق زده شم؟؟؟؟؟؟؟ از الان دلم براشون پرمیکشه. خدای بزرگ خوشکلاتو حفظ کنه. بهم سربزن.
مامان انیسا
18 آبان 91 16:07
آخی چه نانازی شدن
مامان ایلیا کاکل زری
7 آذر 91 16:53
سلام من که با دیدن عکسا دلم خواست یه ماچ گنده ازشون بگیرم خیلی نازن هر کدوم یه جور خوشگلن دختر چشم ابرو مشکی پسر بور ماشالا ماشالا هزارتا بوس واسه هردوشون
وانیا باستان پور
11 آذر 91 18:57
عزیزم به دیدنم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد
باران قلنبه
4 دی 91 11:09
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مانی محیا
5 دی 91 13:53
عزیزم نی نی های نازی داری. خوشبحالت منم دوقلو میخواستم..